Második alkalommal hirdeti meg az Év fogyasztóbarát biztosítója pályázatot a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF), a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ), a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete és a Tetszett Magyar Fogyasztóvédelmi Elégedettségi Monitor Kft. A díj célja az, hogy a biztosítók az üzleteik kialakítása során minél jobban vegyék figyelembe a fogyasztók érdekeit – közölték a pályázatot meghirdetők az MTI-vel.
A pályázatokat a kiírók által felkért fogyasztóvédelmi és biztosítási szakemberekből, szakújságírókból, valamint a MABISZ által delegált szakemberből álló zsűri értékeli, előre rögzített szempontok alapján.
Siklósi Máté, a Tetszett Magyar Fogyasztóvédelmi Elégedettségi Monitor Kft. ügyvezetője elmondta: a tavalyi tapasztalatok alapján több ponton módosultak a kiírás és az értékelés szempontjai is.
A pályázóknak tíz helyett hét kifejtendő kérdésben kell bemutatniuk, hogy üzletmenetük, tevékenységük különböző területein milyen intézkedéseket hoztak ügyfeleik kényelme, biztonsága érdekében.
Siklósi Máté közölte: a pályázatok elbírálása során a korábbinál nagyobb hangsúlyt fordítanak majd a társaságok fogyasztóvédelmi statisztikáinak, illetve a panaszügyek, a PSZÁF határozatok és bírságok elemzésére, valamint a Pénzügyi Békéltető Testülettel folytatott együttműködésre.
Az eredményhirdetés május 15-én lesz, a győztes egy évig használhatja a védjegyként is bejegyzett, az Év Fogyasztóbarát Biztosítója címet. A díjat tavaly a K&H Biztosító nyerte.
MTI 2013. március 5., kedd
Ha van véleményed és kulturált stílusban meg is tudod fogalmazni, köszönettel veszem, hisz ez a többi olvasót és engem is egyfajta “privát statisztikával” vértez fel a további munkámhoz!:) Sajnos Téged és engem nem fognak megkérdezni, ezért ajánlom fel itt a lehetőséget… Megjegyzem, nekem van egy kialakult sorrendem, de az valószínűleg más szemszögből nézve formálódott.
Csak bátran! – előre is köszönöm… – Pálinkás Éva